Het bewijs dat een goed geschreven brief deuren opent

“Hallo communicatiemadam,
Een tijdje geleden hadden we een prospectiebrief van u ontvangen. Die beviel ons en werd bewaard voor een juist moment. Zoals nu.
Graag hadden we een offerte ontvangen voor het schrijven van […]”

Zo begint het eerste e-mailtje van mijn – ondertussen – nieuwste klant. De mailing waarvan sprake dateert al van november, nu 9 maanden geleden dus. Eén op de vier bedrijven die ik toen aanschreef is ondertussen klant. Het mooiste bewijs dat een goed geschreven brief zeker niet moet onderdoen voor een e-mail met veel toeters en bellen.

En u, hoeveel respons haalt u uit uw mailings?

Advertenties

0 Responses to “Het bewijs dat een goed geschreven brief deuren opent”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Dit is de blog van de communicatiemadam. Een straffe freelancer uit Gent die kleine en grote bedrijven helpt om slimmer te communiceren. Met tijdelijke ondersteuning, advies, copywriting en training.

Laat uw e-mailadres achter en blijf op de hoogte van de nieuwste blogartikels van de communicatiemadam.

Doe mee met 13 andere volgers


%d bloggers liken dit: