5 technieken om klantvriendelijk te schrijven

 

Klantvriendelijk schrijven is geen kunst. Je schrijft zoals je spreekt. In mensentaal dus. En dat doe je zo:

  1. Schrijf van mens tot mens
  2. Formuleer helder en beknopt
  3. Schrijf positief (maar eerlijk)
  4. Focus op je lezer, niet op jezelf
  5. Bouw je tekst duidelijk en logisch op

Hoe pas je deze 5 technieken toe op je eigen teksten? Ik toon het je op donderdag 24 februari bij Miles Academy. Op het programma: heldere uitleg, veel voorbeelden, feedback op je eigen teksten, en als kers op de taart 20 tips & tricks om klantvriendelijk te schrijven.

Schrijf je snel in voor de open trainingsdag of reserveer een opleiding op maat bij jou op het bedrijf. Goed om te weten: de vorige sessie in september kreeg van de cursisten een score van meer dan 8 op10.

Advertenties

0 Responses to “5 technieken om klantvriendelijk te schrijven”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Dit is de blog van de communicatiemadam. Een straffe freelancer uit Gent die kleine en grote bedrijven helpt om slimmer te communiceren. Met tijdelijke ondersteuning, advies, copywriting en training.

Laat uw e-mailadres achter en blijf op de hoogte van de nieuwste blogartikels van de communicatiemadam.

Doe mee met 14 andere volgers


%d bloggers liken dit: