Waarom er helemaal niks mis is met misverstanden

Misverstanden over uw dienst of product mag u niet links laten liggen. Integendeel, u kunt er zelfs mee scoren bij uw (potentiële) klanten.

Onbekend is onbemind. En dat geldt ook voor outsourcing. Het Belgische MBS is met zijn 20 jaar ervaring op zak uitgegroeid tot een referentie op dat vlak. Maar nog elke dag moet het bij zijn potentiële klanten eerst de vraag “Waarom outsourcing?” beantwoorden voor “Waarom MBS?” aan de beurt komt.

Logisch, want de misverstanden over outsourcing zijn de wereld nog niet uit. “Geef ik niet te veel controle uit handen? Dreigt mijn eigen job niet te verdwijnen? …” Vragen genoeg. Drempels dus ook.

Een nieuwe brochure? Noem een kat een kat.
Toen de experts van MBS me vroegen om hun nieuwe brochure te schrijven, kon ik niet om die vooroordelen heen. Ik trok er zelfs 2 pagina’s voor uit, noemde de meest voorkomende misverstanden bij naam en liet ze op een eerlijke, heldere manier door MBS ontkrachten.

Waarom u dat ook eens moet proberen? Ziehier 5 goede redenen:

  1. U schrijft vanuit het perspectief van uw lezer.
  2. U toont begrip voor zijn of haar zorgen en twijfels.
  3. U biedt uw lezer herkenbare, realistische aanknopingspunten.
  4. U overtuigt, maar dan zonder glad verkooppraatje.
  5. U brengt afwisseling in het redactionele stramien van uw brochuretekst.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan? Vraag dan hulp aan een professionele tekstschrijver.

Advertenties

0 Responses to “Waarom er helemaal niks mis is met misverstanden”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s




Dit is de blog van de communicatiemadam. Een straffe freelancer uit Gent die kleine en grote bedrijven helpt om slimmer te communiceren. Met tijdelijke ondersteuning, advies, copywriting en training.

Laat uw e-mailadres achter en blijf op de hoogte van de nieuwste blogartikels van de communicatiemadam.

Doe mee met 14 andere volgers


%d bloggers liken dit: