Dat zeg ik niet, dat zegt Lucas Conley. De brave mens heeft een zeer interessant, bijwijlen grappig boek geschreven over branding en hoe marketeers de consument proberen te brainwashen (en daar – wat dacht u – nog aardig in slagen): Obsessive Branding Disorder (in het Nederlands vertaald als Merkenziekte).
En nu we toch bij de afdeling ‘leestips’ zijn aanbeland, hier zijn er nog 2:
– De Conversation Manager (Steven Van Belleghem), een helder geschreven en prettig vormgegeven boek over de kracht van de hedendaagse consument en het einde van de traditionele adverteerder, met praktijkvoorbeelden die voor de verandering eens wél recent en niet alleen maar Amerikaans zijn.
– Taal Is Zeg Maar Echt Mijn Ding (Paulien Cornelisse), een buitengewoon amusante verzameling korte stukjes over modern taalgebruik en hoe mensen niet zeggen wat ze bedoelen.
En u? wat leest u?
0 Reacties to “Japanse vrouwen verkiezen een Vuitton-tas boven een kind”